fredag 18 november 2011

Har allt men ingen ork

Jag har verkligen ett perfekt liv men ändå känner jag mig inte 100. Jag är sjukligt trött och det utan anledning.
Jag somnar i snitt vid 19.30 på soffan sen förflyttar jag mig bara upp i sängen och sover som en stock till klockan ringer vid 4.30 och ändå känner jag mig inte utvilad. Jag är sådär trött att det känns som jag håller på att falla ihop och min kropp värker precis som när man har feber (vilker jag inte har). Denna förlamande trötthet gör mig väldigt osocial och låg.
Blir det inte bättre så får jag nog kolla upp det för det går inte att ha det såhär.
Så nu har jag gnällt färdigt för denna gången :)

Nu är det helg och då skall det fejjas här hemma. Städas, plockas iordning ute mm mm sen skall jag jobba extra som bonde. Jag brukar göra det ibland när dom behöver hjälp. Det är en sån där stor lada med drygt 200 kor som mjölkas av robotar. Så min uppgift e att se till så alla blir mjölkade, kalvarna får mat och hålla rent :). Det är skönt att få hålla igång med kroppen med tanke på mitt stillasittande jobb i veckorna. Det är rogivande att gå där och imorron blir det mellan 17-22.

Fick förresten mail om att repotaget om mig kommer i Allas nr 3 nästa år, spännande och jag ser fram emot det. Hoppas det gör någon nytta med och kan hjälpa någon annan i samma sits som jag.

Nähe nu e det godis och tvtittande.

Trevlig helg på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar