lördag 25 oktober 2014

Hjälp!

För några dagar sedan fick jag ett sms ifrån min storebror som fick mig att lipa som ett barn, det löd såhär:

Klart min kära lilla syster ska på gala det är en upplevelse för dig. Så jag har fört över en liten sponsring till dig från Helen och Anders

Fick även en peng  ifrån mina föräldrar, vän och faster. 
Jag brukar försöka klara mig själv men här hade jag inget val än att ta emot. Jag är så oerhört tacksam, för detta gör att det inte kommer svida alls i vår ekonomi nu när jag är sjukskriven. 
TACK ni som gjort det möjligt för mig att komma iväg på denna gala. Ser så fram emot detta.
Jag känner mig så pigg för tillfället att jag kommer börja jobba 50% fr.o.m. 1november. Planen är att jag skall vara tillbaka 100% fr.o.m. 1 december. 
Jag har 3 behandlingar kvar sen har jag fått maxdos av det ena cellgiftet. Sen tyckte min överläkare att jag skulle få vila ifrån cellgifterna vid jul och det skall bli skönt att få göra det efter 1 års behandling med diverse komplikationer jag haft. Min kropp är så klart sliten efter allt den fått gå igenom. Så den behöver nog denna vila för att sedan ta ny tag för kampen emot cancern. 

Jag önskar er en fin helg. 
Kram

1 kommentar:

  1. Jag vill önska dig ett Gott Nytt År!
    Hoppas allt är bra med dig:)
    Kram Monika

    SvaraRadera