fredag 17 oktober 2014

Cancergalan

Vi som medverkade i rosa rutors kalender har blivit inbjudna till cancergalan den 27/10. Efter att 2 av de som är med i gruppen varit med i morronsoffan i TV4 bjöd Tilde som är programledare  in oss till galan. 
Tyvärrr det ju så att det kostar ju en del att resa, bo och äta och  sjukskriven som man är så finns det inte så mkt utrymme för nöjen. Men efter lite hjälp med gratis boende, hemresa och nedsatt flygbiljett så kommer det inte svida så mkt på ekonomin. 
Jag är så glad att det gick att lösa och att jag kan följa med. Kommer bli fantastiska dagar. Längtar. 

Idag är jag ledig ifrån jobbet och det är välbehövligt. Blir så trött efter jag jobbat och det är förståligt men svårt att acceptera. 
Om ni bara visste vad kul det är att få kunna jobba, träffa mina underbara arbetskamrater, jag njuter till fullo och många skratt blir det. 
Nu skall bege mig ut och rasta av hundarna och ta vara på ledigheten. 
Kram på och trevlig helg. 

1 kommentar:

  1. Åh , så kul :) jag hoppas att du får en underbar resa! Skulle vara kul att någon gång få vara med på cancergalan. Kram Monika

    SvaraRadera