tisdag 25 februari 2014

Drygt

Det är så drygt att ligga här inne och glo. Får besök mellan varven som jag kan slå ihjäl en timme eller två så det är skönt och jag orkar inte mer heller. Men sen kommer alla ensamtimmar och jag önskar jag låg hemma i soffan. 
Jag blir bättre men det är segt, har fått tillbaka febern 2 kvällar i rad och jag blir snabbt dålig innan febernedsättande verkar. 
Ikväll blev jag dålig när Tomas var här och det är inte roligt för han, stackarn.  Samtidigt skulle jag upp till narkosen för att sätta om nålen, bara den 4:de i ordningen!!!!! De andra har lagt av för jag har för dåliga kärl. Finns ju en anledning till varför jag behövt port à cath. 
Imorron är det uppföljningsröntgen av levern och sedan skall jag sövas för att operera rent runt såret som inte läker oki pga cellgifterna. 
Jag kämpar i uppförsbacke känns det som. 

1 kommentar:

  1. Stor krya på dig kram Tessan!! Jag beundrar din styrka och hejar på dig!
    Kram ♡

    SvaraRadera