tisdag 24 december 2013

Sliten

Jag är ganska så sliten i kroppen. Känns som jag sprungit maratonlopp. Jag e trött trött och åter trött och min kropp känns sjuk. 
Jag försöker vila men inte lätt när huvudet vill något annat och magmunnen har fått sig en rejäl känga av cellgifterna. Halsbränna ifrån helvetet och har ett konstant tryck i mellangärdet. 
Och lagom till jul så har smaken nästan helt försvunnit. 
Gnäll gnäll😔

Jag klarade jobba igår och det var rätt skönt att skingra tankarna och träffa mina arbetskamrater och prata med min personal. 

Mina föräldrar har fixat med mat till oss så vi sluppit stå med det när vi kommit hem. Är så tacksam över detta om ni bara visste. Underlättar en hel del. 

Då är det julafton och vi skall fira med Tomas föräldrar.
 Barnen, mina föräldrar, syskon och vi firade i söndags. Idag åker barnen till sin pappa och fira. 

Jag önskar er alla en God Jul och var rädda om varandra. 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar