söndag 10 mars 2013

Nervöst

Hu nu är det nervöst.

I morgon kväll kommer jag få svaret på magnetröntgen och något säger mig att det är något.Varför?! Jo när jag ringde min sköterska på onokologen i annat ärende frågade jag om dom fått mina bilder. Bilderna hade kommit men inget svar, sa hon. Jag har väldigt svårt att tro att det inte fanns något svar på bilderna en dryg vecka efter röntgen och att dom bara skickar bilderna men inget svar. Jag tror hon såg svaret men inte fick säga något eftersom det var något. Innan har hon lämnat ut svar då det inte varit något.. Hmmmm är man nojjig eller?? SEN behöver det inte vara metastaser utan något annat fel i ryggraden/nacken eftersom jag har ont. Aja jag lär bli varse imorron som sagt. Åh är det inget så blir ingen gladare än jag....

Sen på tisdag är det dags för OP. Försöker inte tänka på det utan jag tänker på hur bra det kommer bli och hur fin jag kommer bli med 2 bröst :)smygkikade på bh idag och det finns många fina som jag kan köpa sen. Tänk jag kommer få känna mig som en kvinna igen. Ser fram emot detta.

Nu blir det film

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att du fått svaret att allt är bra!

    SvaraRadera