fredag 9 mars 2012

gott å blandat

Vad skall jag börja hmmm
Jo i onsdags skulle jag hämta mat till jobbet som vi hade beställt. När jag kom dit så gick jag runt för att hälsa på de som jobbade där. Alltid kul att få ett ansikte på dem man annars bara prata med i telefonen när jag bokar.
Sen kom det fram en kvinna som visade sig vara henne jag köpte min allra första häst av. Jag kunde inte hålla tillbaka mina tårar för många känslor kom upp. Abbe som hästen hette hade jag i 12 år och vi gick igenom mkt. Han var verkligen min vän i vått och torrt. Vi visste precis vad vi hade varandra. Gu vad jag saknar denna häst.

Igår var vi på banken så allt e godkänt ifrån vår sida. Så nu väntar vi på att säljarna skall få ordning på avstyckning ect sen är det i hamn.

Ikväll när jag kom hem ifrån jobbet så väntade jag in Tomas som var hemma vid 17 tiden. Vi lastade upp Joel körde iväg så jag kunde rida Joels första sandjobbet sedan förra året och efter vila. Det gick jättebra men det är en del kvar som vi kommer tragla vidare på. Men jag är klart nöjd.

Jag har ju berättat om innan att jag inte skulle göra röntgen men i förgår ringde min sköterska och sa att min överläkare tycker att jag skall göra den. Anledningen är att det var ett tag sedan närmare bestämt siste augusti jag gjorde den. Så på tisdag skall det röntgas sedan får jag svar på onsdagkväll.

På söndag kommer min kusin ifrån skåne upp och med sig har hon en MASSA saker jag beställt till barnen. SÅ spännande. Sen är det alltid lika trevligt att ses.

Nähe nu är jag vråltrött för nu har jag hållt igång sedan 4,30 idag.

Kram på er där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar