torsdag 15 mars 2012

cancefri

Ja som många vet så sa min läkare att jag är cancerfri. Det känns väldigt bra och vi kan lägga den där skiten åt sidan för stunden. Jag frågade om jag kunde sluta med mina mediciner men han tyckte jag skulle fortsätta 1 år till. Jag litar på min läkare till 100% så jag gör som han säger. Fast jag hade innerligt tyckt det varit skönt att slippa dessa jäkla biverkningar som medicinen ger, men det kommer.

Till hösten gör jag min bröstoperation om inga återbud kommer in för då blir det innan.

Nu kommer nästa utmaning, jag MÅSTE verkligen gå ner i vikt. Jag har gått upp 10 kg och såhär mkt vägde jag inte ens när jag var höggravid så ni förstår att man inte gör vågen när man kollar sig i speglen. Visst gör mina mediciner några kg men det andra har jag tuggat mig till plus att jag rör mig betydligt mkt mindre. Men jag skall kämpa på och fixa detta till min semester som börja midsommar veckan.

Imorron kommer mina älskade barn och i helgen kommer det bli firande för både Cecilia och Tomas för det har fyllt och fyller år.

Nu är jag trött som tusan och skall snart häva omkulle mig.
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar