onsdag 16 mars 2011

eksem

Fick en massa eksem när jag fick mina cellgifter så på måndag skall jag få komma till en hudläkare som skall hjälpa mig att få bukt på det.
Åååå mitt hår har blivit så tjockt å det har växt en hel del på bara en månad :) Ögonfransar å ögonbryn har börjat komma med så nu fattas bara en ny tutte.

Jag har jobbat till 13.30 idag å snart skall jag äntligen åka till min goa vän Jessica. Det var så länge sedan vi sågs så det skall bli kul att äntligen få träffa henne. Jag skall få rida hennes westernhäst som hon precis köpt.
Imorron jobbar jag kvällen å innan dess skall jag lämna min vovve hos veterinären för att ta bort tandsten å under tiden han är där skall jag kolla in en vän som har hopphästar å när hon tränar dem sen skall jag iväg å träna med ett par arbetskollegor. HUALIGEN vad fullt upp det blev helt plötsligt.. Men det e kul å jag mår bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar