fredag 14 augusti 2015

Here we go again

Jaha då var det dags att börja med dropp igen. Cellgiftstablettern hjälper inte utan det är på gång igen i levern. Så på torsdag skall dom operera in en ny picline i armen få cellgifter varje vecka fram till resan. Då skall dom dra piclinen så jag slipper ha den under resan. När jag kommer hem ifrån resan så skall de sätta in piclinen igen och behandlingen fortsätter. Skitcancer!!!!

SVT var och filmade mig angående insamlingen till vår resa. Jag hoppas att inslaget kommer hjälpa och stärka andra i samma situation som mig. Att aldrig ge upp utan kämpa.

Att vara sjuk som jag är så krävs det ett väldigt bra nätverk vilket jag har med både familj, vänner, jobb mm mm. Det blir tungt att dra lasset själv annars.
Jag är helt sjukskriven nu och det behövs för att orka med. Måste samla energi för att klara av dagarna.

Min nya livlina, picline som sitter i armen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar