söndag 11 januari 2015

Igår dyngsur idag urblåst

Jag har ju bestämt att jag måste gå ner minst 10 kg och har börjar ut och gå som jag gjorde mycket förut. Har gått varje dag sen i torsdags och det börja kännas bättre och bättre. Igår när jag kom in ifrån rundan var jag totalt dyngsur och idag blåste det så jag tog vind :). Imorron efter jobbet skall jag ut och promenixa med min vän Mia och vi skall gå i Bastasjö som har en slinga med en jävulsk backe enligt mig, få se om jag reder detta.Jag har också lagt om kosten lite och resultatet har inte låtit vänta på sig, -3kg. Så till min födelsedag i maj skall jag har nått mitt mål och jag tycker jag är på rätt god väg.

Nu har det visat sig att jag har fått fel uppgifter angående behandlingen. Jag har inte uppnått maxdosen så jag kommer fortsätta med cellgifter till vi fått resultatet ifrån röntgen.
Det är verkligen en hatkärlek man har till detta giftet, man vill inte ha det för man mår så dåligt av den men man vågar ändå inte hoppa över det.

Nu skall vi kolla på travet och bara ta det lugnt för det blev inte mycket sömn för mig inatt.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar