måndag 8 juli 2013

Punktion

Idag gjorde jag punktion i knölen som jag har i bröstet. Sköterskan trodde som jag skrivit innan att det är ärrvävnad. Jag kommer nog får provsvaret i slutet av veckan. Jag tror verkligen inte att det är något och om det skulle vara det så får jag ta det då.

I lördags var vi och hämtade hem husvagnen och vi/Tomas har en del att göra för att få den i ordning. Eftersom det är så små utrymmen med vinklar och vrå så är det tidsödande men den kommer bli så fin så när det är färdigt. Jag litar på Tomas att han gör ett bra jobb. Han är noga och petig och det brukar alltid bli bra när han gör något.
Det var supertrevligt att träffa Stefan, Katta, lollo och Ale. Det är ju inte så ofta vi ses.

Tyvärr har en av mina kusiner lämnat oss. Vilken saknad säger jag bara. Lasse var en helt underbar och tossig man å vad jag tyckte om honom. Det var han jag fick senaste fina hästen Härleds Cider av. Har även fått 2 andra hästar av honom. Han lämnar ett stort tomrum efter sig. Mina tankar går till hans fina familj.
Lasse blev 52 år.

1 kommentar:

  1. Då håller vi tummarna stenhårt för att det är ärrvävnad. Klart det är!!!
    Njut nu av sommaren och husvagnen.
    Varm kram, Cilla

    SvaraRadera