onsdag 17 juli 2013

Längtar till hösten

Just nu sitter jag ute i en solstol och kolla på när Tomas grejar med husvagnen. Det var betydligt mkt mer att göra i den än vad vi alla trodde. Bara för att det blev mer jobb med den så fick vi husvagnen. Så vi hoppas vi blir klara med och kan åka ut med den i sommar. Fasen vad glad jag är som träffat en man som är så händig och gör allt för att sin familj skall må bra.

Vad jag längtar till hösten när jag är ute och kör/rider häst. För sablar vad blinningar och flugor som är på och biter hästen. Men annars älskar jag sommaren. Njuter till fullo av min semester, det är underbart att vara ledig och bara vara. Idag har vi varit på Karlshamns travet som var lyckat. Tomas ena passhäst vann och en kom 3:a.

Saknade är stor och frågorna är många efter min kusin Lasses bortgång så jag har varit för första gången kontakt med ett medium som jag skall träffa i början av augusti. Se om jag får svar och ro i själen. Kramen på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar