måndag 23 april 2012

Påfyllning nr 2

Snart får vi påfyllning av häst nr 2. Jag fick hästen jag ville ha av min kära kusin Lasse. Är så glad över detta. Funkar det inte att träna igång henne om ett halvår så betäcker vi henne. Igår hade vi delägarna i Tom Raider här och det var verkligen superkul. Vilka trevliga och underbara människor. Dom var här hela dagen :) Hoppas det inte dröjer länge tills vi kan sammanstråla igen. Idag har jag jobbat över, det är en massa att göra i det nya systemet vi skall startar upp den 1 maj. Så jag försöker hjälpa min tossiga Ing-Marie Topflooran med det jag kan göra. Så nu e jag allt lite seg. I fredags var det ju dags för att bli omgjord. Fick äran att träffa flera fina människor och blev ompysslad hela dagen. Resultatet får ni se så fort det blir klart. Imorron skall vi fira min pappi på kvällen som fyller år. Grattis i förskott pappa på din dag Nähe nu skall jag ropa in min sambo så jag får lite sällskap

2 kommentarer:

  1. vad e nu detta för ny häst?? *nyfiken*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härleds Cider heter hon och hennes mamma är Jelinka Joh som min pappa var delägare i en gång i tiden

      Radera