lördag 14 april 2012

FUCK YOU CANCER!!!!

Ska snart flänga iväg för att lämna Wilma hos kompis och hämta Cecilia som sovit hos kompis inatt.
Skall även hinna rida i eftermiddag och för att sedan avsluta kvällen med lördagsmys, GODIS och FILM med min fina familj.

Igår var jag hos frisören inför nästa fredag. Hon sa bara lite flyktigt vad hon skulle göra för att inte avslöja allt för mkt. Det är så spännande och helt ärligt vet jag inte vad detta kommer leda till MEN jag hoppas det kommer lyfta mig och många andra. För vi kommer nog göra en liten specialare.

Sen väntar jag på svar för vi kanske får hem en till häst som jag verkligen vill ha, mer om det om det blir klart.

Sen något väldigt väldigt tråkigt. En av mina nära vänner har åter igen fått beskedet cancer. Detta är fjärde gången på kortare tid. Jag lider så med henne och hennes familj. Hur fan skall hon orka gå igenom detta EN gång till. Hon är stark och har en jäkla kämpaglöd MEN varken hon eller hennes kropp orkar ju inte hur mkt som helst.
Min andra nära vän som har cancer känner även hon att hon blir svagare. Å det gör så ont i mig att dom inte få vara pigga och frisk.
FUCK YOU CANCER säger jag bara.

Nähe nu skall jag rycka upp mig och ta tag i resten av dagen.

Kram vänner och ta hand om er <3

1 kommentar: