torsdag 15 maj 2014

Cellgiftskväll

Jag ber till en högre makt att förra veckans behandlings biverkningar inte upprepas inatt. 
Jag mådde ju fruktansvärt illa så gott som hela natten, trots jag hade tagit en illamående tablett specifikt för cellgiftsbehandling. Jag har aldrig under min sjukdomstid mått så illa som jag gjorde då,jag blir så lamslagen och handlingsförlamad. 
Men peppar peppar så känner jag inte av något sådant än mer än att det bränner och gör ont i magen. Jag har utöver illamående tabletten tagit 16 st kortison tabletter idag som jag hoppas kommer funka. Jag har även proviva shots i kylskåpet i tron att dom kanske kan hjälpa om det börja gå ut för. 
Märks att jag liiiite ångest över detta va?!
Intalar mig själv att denna gången kommer gå bra 😊

4 kommentarer:

  1. Hej,
    Jag följer dig på bloggen och hoppas att du får må bra mellan behandlongarna!

    Sänder dig en styrkekram!
    Monika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tack det värmer. Det är tufft då jag fått byta cellgift och får det i droppform nu. Jag har fått tillbaka i levern. Kram

      Radera
  2. Hej Tessan ,

    Nu närmar sig hösten och jag hoppas att du har fått njuta av dessa underbara varma dagar och jag hoppas att allt är bra !

    Kram
    Monika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Monika! Jag kämpar på med behandlingarna. Är helt sjukskriven nu. Är ganska så sliten i kroppen. Tack för din omtanke. Kram

      Radera