torsdag 31 maj 2012

Undersökningar

Nu var det länge sedan jag skrev här men tänkte uppdatera lite.
Förra torsdagen gjorde jag mammografi vilket inte visade något. Det bästa är att man får svaret direkt när man är där så man slipper gå och vänta.
Jag är iofs inte orolig för återfall, jag känner att det e ingen mening att gå och oroa mig. Det kommer inte spelar någon roll om jag så gjorde undersökningar stupalöst för har cancern bestämt sig för att komma tebax så gör den det i vilket fall som helst.

Imorron skall jag åka iväg och kolla om vår häst Brie är dräktig. ÅH jag hoppas hoppas. Veterinären sa att det var tvillingvarning å det vill jag verkligen inte att det skall vara.
Sen har vi fått 5 kycklingar, Gu så söta dom e :)

En liten uppdatering var det ja å nu skall jag får min huvudmassage som Tomas alltid ger mig varje kväll så jag somnar i hans knä :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar