måndag 27 juni 2011

jobbdax

Då var det dags att börja jobba efter lite semester. Det är allt lite tufft på jobbet men jag kämpar på och försöker lära mig det men det är inte lätt. Känner mig så jäkla trög ibland. Nåja vi får väl se hur detta sluta annars är det inte värre än jag får erkänna att jag inte fixade det. Men jag har underbara arbetskamrater som finns där och stöttar upp och hjälper mig.

Har kommit in i en period då jag känner att jag inte räcker till. Vill så himla mkt men jag e ganska så trött att jag inte pallar med. Försöker hålla fint här hemma men blir aldrig nöjd. Jag borde vara nöjd med allt jag har omkring mig å det är jag innerst inne men så sticker det i ögat om det tex bara står ett glas på bänken. Jag måste sänka kraven på mig å hur vi skall ha det här hemma.

Midsommar var jättetrevligt, vi hade bjudning här hemma med fina vänner. Det var skönt att få vara hemma. Barnen hade hur trevligt som helst också. LYCKAT!!

Väntar på en kallelse om mammografi som dom glömt bort att jag skulle göra. Så det var tur jag undrade om jag inte skulle göra det lite tätare eftersom jag har bröstcancer. Nu har det ju gått drygt ett år och mkt riktigt skulle jag göra det, det hade försvunnit ur rullarna.

Nähe nu skall jag lägga barnen för det är uppstigdax halv 5 imorron igen.
Kram

1 kommentar:

  1. Hejsvejs! Kularrdu bloggar igen. Inte klokt att de missat kalla dig.morr... Vart är du o jobbar? Nya utmaningar? Spännande! Klart du kommer in i det allt är nytt till en början, sen kommer man in i. Nya arbetsuppgifter och det rullar på som om man inte gjort annat :) kram

    SvaraRadera